OTOP - Głos natury

BirdLife International Partner

Witamy na stronie OTOP! Potrzebujemy Twojego wsparcia, aby chronić najbardziej unikalne i zagrożone gatunki ptaków żyjące na terenie naszego kraju.

Wspieraj OTOP kliknięciem

Zachęcamy do wspierania OTOP poprzez klikanie. Wystarczy pobrać specjalną, darmową aplikację i codziennie wyszukać Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków a następnie kliknąć na nasze logo. Za każdym razem na rzecz OTOP zostanie przekazane 5 gr. Więcej szczegółów i aplikacja do pobrania

Zapraszamy gości do karmnika

Późna jesień to najlepszy moment, żeby zacząć dokarmianie ptaków. Podpowiadamy jak i czym karmić, żeby nie zaszkodzić.

Relacja z warsztatu dla wolontariuszy OTOP

W ramach finansowanego przez Szwajcarski Mechanizm Finansowy projektu "Ochrona różnorodności gatunkowej cennych przyrodniczo siedlisk na użytkach rolnych na obszarach Natura 2000 w woj. lubelskim" - KIK/25 odbyły się warsztaty dla wolontariuszy OTOP.

więcej filmów